Wedel reklamuje czekolady Snack
Trwa kampania „What the Snack?!” linii czekolad Wedel Snack.
Wedel Snack to nowa linia czekolad, których warianty zostały zainspirowane ulubionymi smakami i przekąskami młodych: superkwaśnym, słodko-słonym, colą, popcornem i gumą balonową.
W pierwszym etapie kampanii konsumenci mieli możliwość testowania czekolad podczas letniego festiwalu muzycznego SBM FFestival, gdzie marka pojawiła się ze swoją strefą w ramach pre-launchu.
W drugiej połowie września marka ruszyła także z działaniami reklamowymi online (TikTok, Instagram).
Ostatnim elementem kampanii What the Snack?! są działania z zakresu marketingu muzycznego. W ramach współpracy z polską wytwórnią hip-hopową SBM Label, powstał dedykowany tej nowości utwór "Takie Mam", stworzony przez młodego, polskiego rapera – Aleksandra Wasiluka, znanego jako Fukaj.
Za koncepcję komunikacji, kreacje oraz koordynację współpracy z wytwórnią odpowiedzialna jest agencja JU: z ramienia Digitree Group. Działania event marketingowe podczas festiwalu koordynowała agencja EastEventz. Obie agencje zostały wyłonione do współpracy w ramach konkursu ofert. Zakup mediów powierzono Zenith Media, a komunikację public relations agencji Walk PR – obie firmy obsługują LOTTE Wedel w ramach stałej współpracy.
Dołącz do dyskusji: Wedel reklamuje czekolady Snack
Znalazłem w internecie potrzebne informacje.
mleczna kwaśna cytrynowa -100g
mleczna ze słonymi chrupkami -85g
mleczna o smaku coli ze strzelającym cukrem -90g
To poszaleli jak z 10 lat temu!
Czyżby 80 g wypłaszczone tabliczki się nie sprzedawały?