Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki
Z okazji 70. rocznicy wyprodukowania pierwszej na świecie kawy rozpuszczalnej Nescafé prowadzi kampanię komunikacyjną. Zintegrowana akcja obejmuje działania PR, ATL, BTL oraz interactive.
Rozpoczęta już na początku kwietnia bieżącego roku kampania przebiega w różnorodnych kanałach komunikacyjnych i jest prowadzona przez kilka firm mediowych.
Za przygotowanie i realizację działań PR komunikujących historię kawy Nescafé odpowiedzialna jest Weber Shandwick. Natomiast McCann Erickson zajmuje się stroną kreatywną advertoriali dotyczących historii tej marki. Materiały są publikowane w takich pismach jak "Newsweek", "Polityka", "Wysokie Obcasy", "Telemagazyn", "Gazeta Telewizyjna", "Twój Styl", "Pan"i, "National Geographic", "Fokus", "Cztery Kąty", "Poradnik Domowy" i "Świat Kobiety".
W internecie urodziny Nescafé będą uświetnione przygotowaną przez MRM Worldwide specjalną stroną internetową, która ruszy w czerwcu. Natomiast w ramach działań BTL agencja Momentum Worldwide przygotowała akcję "buy and get", która była realizowana w ponad 200 miejscach na terenie całej Polski.
Media do kampanii zakupił i zaplanował dom mediowy Mediaedge:CIA. Akcja promocyjna podkreśla, że 70 lat temu - dokładnie 1 kwietnia 1938 roku - wyprodukowano pierwszą na świecie kawę rozpuszczalną, właśnie marki Nescafé.
Dołącz do dyskusji: Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki