Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka
Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark (Maspex). W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej.
W ramach nowej odsłony kampanii "TymbarkuJEMY" marka zachęca do cieszenia się słońcem, dobrym jedzeniem i towarzystwem bliskich wraz z napojami Tymbark.
Pokazuje, że to wspólne bycie razem przy posiłku – czyli tymbarkowanie – może przybierać różne formy. Tymbarkować można we dwoje, ze znajomymi lub z rodziną. W ogrodzie na działce, w miejskim parku lub nad wodą – najważniejsze, by być tu i teraz, w obecności bliskich.
Spot jest emitowany w wybranych stacjach tv, wraz ze wsparciem w kanale digital (Instagram, Facebook).
Kampanię przygotowała agencja Publicis (kreacja i produkcja), produkcją reklam zajął się wewnętrzny dom mediowy Maspex, a planowaniem i zakupem mediów: Starcom.
Dołącz do dyskusji: Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka