Miss Świata będzie reklamować Galerię Mokotów
Tatana Kucharova, Miss Świata z 2006 roku, będzie twarzą kampanii reklamowej Galerii Mokotów. Siedem layoutów outdoorowych z udziałem modelki będzie od połowy marca promować to centrum handlowe w Warszawie.
Kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Galeria Mokotów z udziałem czeskiej modelki Tatany Kucharovej, Miss Świata z 2006 roku, będzie nawiązywać idei kosmopolityzmu i miejsc, które kojarzą się ze światową modą. - Tatana z racji uprawianego zawodu dużo podróżuje i oczywiście interesuje się modą, będąc jednocześnie w oczach nas wszystkich uosobieniem stylu, wdzięku i piękna - uzasadnia Magdalena Woronowicz, specjalista ds. marketingu Galerii Mokotów. Akcja pod hasłem "Gdy moda rozkwita&" będzie prowadzona w siedmiu wariantach kreacyjnych: sześć będzie odzwierciedlać sezonowość w świecie ubiorów, a jeden będzie miał charakter wizerunkowy.
Kampania, której kreację przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, od 15 marca obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie. Sesja zdjęciowa na potrzeby akcji odbyła się w stolicy w dniach 24-25 lutego.
Dołącz do dyskusji: Miss Świata będzie reklamować Galerię Mokotów